target

először azt hittem, hogy igen, de aztán rájöttem, hogy nem

Komment

  • Toma (horvathtoma@gmail.com): A poloskák többsége ártatlan növényszívó, de mondjuk engem... (2007.09.07. 09:54) A bogár 4.
  • karcos (danussio@freemail.hu): és hozott magával bogyót is, ahová tud mászni? vagy azért ilyen b... (2007.09.07. 09:54) A bogár 3. (avagy A poloskáról)
  • vanduz (bajszos): Kezdesz tiszta Gerald Durell lenni. (2007.09.07. 09:54) A hangyalakás
  • vanduz (bajszos): Haha, hiszen ez egy poloska. Biztosan a növény nedveit szívogatja. (2007.09.07. 09:54) A bogár 2.
  • vanduz (bajszos): Te Szent Picasso!!! (2007.09.07. 09:54) Ez most elhalasztva
  • vanduz (bajszos): Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában, hiszek Telefónia feltámadásában!... (2007.09.07. 09:54) Telefontéma
  • matheus666 (matheus666@citromail.hu): Helló! Hogyan juthatnék hozzá ahhoz a bizonyos Quimby DVDhez? Nagyon régó... (2007.09.07. 09:54) Még egy esély
  • vanduz (bajszos): Na kérem! Ezért nem járok én busszal, főleg nem sörözésből haza... (2007.09.07. 09:54) Szombati munka, ebéd, forgalom, találkozás
  • bajszos (vanduz@citromail.hu): Mert tehetségtelen vagy, azért! (2007.09.07. 09:54) Emlékeim Malajziáról
  • bajszos (carpatinescu@gmail.com): Óriás krokodil! Persze mutáns. Sőt, nem is. Mutáns óriásellenőr. (2007.09.07. 09:54) Délelőtt a mélyben
  • vanduz (bajszos): Ha lehet, ma este ne gondolj a kocsira, nemhogy a kocsimosásra, mert este nem szeretnék ... (2007.09.07. 09:54) Szabadságom napjai 7. (avagy A végórák)
  • karcos (danussio@freemail.hu): erről a következő jutott eszembe: mikor utoljára láttalak téged késsel sz... (2007.09.07. 09:54) Délibáb sem volt
  • vanduz (bajszos): Világ poloskái egyesüljetek! Győztünk! (2007.09.07. 09:54) A bogár 5.

Linkek

HTML

Emlékeim Malajziáról

2007.09.11. 14:11 | target | 1 komment

Fennálásom óta nem vettem észre, és nem is mondta nyíltan senki, hogy teljesen hülyének tartana. Ezekután már nincs is rá szükség, a világ megspórolhatja magának a fáradtságot. Magam szembesültem vele... Tök hülye vagyok.

Térképboltban dolgozni nem mindig könnyű. De hát máshol sem mindig, esetenként kifejezetten nehéz. Néha azonban hasznos, például önismeretileg. De hogy a saját példámnál maradjak, ma a következő történt. Ülök a helyemen, egyszer csak bejön egy fiatal nő. Malajzia útikönyv kell neki, mégpedig Lonely Planet kiadású. Van. Jó. Leül, elkezdi olvasgatni, de az írás nem bizonyult elégnek, szóbeli tájékoztatás útján is szerette volna kiegészíteni a könyv kínálta malajziára vonatkozó információtömeget. Mint térképbolti alkalmazotthoz fordult hozzám, kérdéseit feltenni. Ezek a következők voltak.

Milyen Malajziához tartozó kis szigetet tudnék ajánlani, ami nem hemzseg a turistáktól? Nem tudtam. Lehet, hogy az volt a baj, hogy nem voltam még Malajziában...

Mindegy, ezt megemésztette. Bizalma töretlen maradt azonban irántam, nem sikerült eljátszanom az összes lehetőségemet nála.

A kis szigeteken milyen szélessávú internet-lehetőségek vannak ott? Ezt sem tudtam. Az volt az érzésem, hogy tudnom kellene. Egyszer el kell mennem netezni oda. Csodálatos lehet Malajziában internetezni, de csakis széles sávon.

Azt sem tudom, hogy ott idén mikorra esik a ramadán? Anyámék rohadtul kibasztak velem. Római katolikusnak szántak. Azért láttam, hogy abban már nagyon csalódott, hogy az idei ramadánról sem tudtam informálni.

Viszont reménnyel a hangjában érdeklődött a maláj pénzváltásról. Ezzel mintegy még egy esélyt kaptam, de úgy látszik én semmi lehetőséggel nem tudok élni.

Visszaadta a könyvet, amelyet persze nem vásárolt meg, egyelőre még csak tájékozódott. (Kb. 35-40 percig bújta.) Én egyrészt megkönnyebbültem, de másrészt igen nehéz szívvel gondoltam önnön felkészületlenségemre mely egyszerűen abból fakad, hogy tök hülye vagyok. Még az ilyen dolgokhoz is! Éreztem, hogy teljesen alkalmatlan vagyok arra, hogy malájilag bármiben is a segítségére legyek. Tök hülye vagyok.

De hála Istennek, ezzel túlestünk a maláj kérdéskörön. Összeszedte a cuccát és indulóra vette a dolgot. Én nem tudtam igazából megkönnyebbülni, mert a tudatlanságom mindennél jobban nyomasztott. De azért jó érzés volt a nőt indulni látni.

Ajtó felé kissé megtorpan, majd egyenesen felém fordul.

"És mik a tapasztalataid Mauritiusszal kapcsolatban?"...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://target.blog.hu/api/trackback/id/tr65235131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bajszos (vanduz@citromail.hu) 2007.09.07. 09:54:53

Mert tehetségtelen vagy, azért!
süti beállítások módosítása