target

először azt hittem, hogy igen, de aztán rájöttem, hogy nem

Komment

  • Toma (horvathtoma@gmail.com): A poloskák többsége ártatlan növényszívó, de mondjuk engem... (2007.09.07. 09:54) A bogár 4.
  • karcos (danussio@freemail.hu): és hozott magával bogyót is, ahová tud mászni? vagy azért ilyen b... (2007.09.07. 09:54) A bogár 3. (avagy A poloskáról)
  • vanduz (bajszos): Kezdesz tiszta Gerald Durell lenni. (2007.09.07. 09:54) A hangyalakás
  • vanduz (bajszos): Haha, hiszen ez egy poloska. Biztosan a növény nedveit szívogatja. (2007.09.07. 09:54) A bogár 2.
  • vanduz (bajszos): Te Szent Picasso!!! (2007.09.07. 09:54) Ez most elhalasztva
  • vanduz (bajszos): Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában, hiszek Telefónia feltámadásában!... (2007.09.07. 09:54) Telefontéma
  • matheus666 (matheus666@citromail.hu): Helló! Hogyan juthatnék hozzá ahhoz a bizonyos Quimby DVDhez? Nagyon régó... (2007.09.07. 09:54) Még egy esély
  • vanduz (bajszos): Na kérem! Ezért nem járok én busszal, főleg nem sörözésből haza... (2007.09.07. 09:54) Szombati munka, ebéd, forgalom, találkozás
  • bajszos (vanduz@citromail.hu): Mert tehetségtelen vagy, azért! (2007.09.07. 09:54) Emlékeim Malajziáról
  • bajszos (carpatinescu@gmail.com): Óriás krokodil! Persze mutáns. Sőt, nem is. Mutáns óriásellenőr. (2007.09.07. 09:54) Délelőtt a mélyben
  • vanduz (bajszos): Ha lehet, ma este ne gondolj a kocsira, nemhogy a kocsimosásra, mert este nem szeretnék ... (2007.09.07. 09:54) Szabadságom napjai 7. (avagy A végórák)
  • karcos (danussio@freemail.hu): erről a következő jutott eszembe: mikor utoljára láttalak téged késsel sz... (2007.09.07. 09:54) Délibáb sem volt
  • vanduz (bajszos): Világ poloskái egyesüljetek! Győztünk! (2007.09.07. 09:54) A bogár 5.

Linkek

HTML

Délibáb sem volt

2007.10.25. 21:23 | target | 2 komment

Reggel elég nagy késésbe kerültem, egyszerűen azért, mert eltököltem itthon az időt. Indulás előtt a rohanásban már nem volt idő normális módon kaját csomagolni, és mivel úgy döntöttem hogy nem fogok szokás szerint feleslegesen szendvicsbárra vagy esetleg a Csirkefogóra költeni, ezért rohanás közben betúrtam a hűtőbe és bedobáltam a táskámba, ami a kezembe akadt. Napközben hatalmas fricskát adtam az urbánus gasztrokultúrának, amikor pár szelet morzsáló fehérkenyérrel meg egy fél oldal paprikásszalonnával kiterültem a számítógép billentyűzetén, zsebemből elővettem a késem és a teljes külvilágot kizáró elégedettséggel szelni kezdtem. Puli sajnos nem volt mellettem és a vöröshagyma is hiányzott egy kicsit. Gondoltam már, hogy a Deákon keresek egy gémeskutat, de végül maradt az ásványvíz.

Címkék: etel

A bejegyzés trackback címe:

https://target.blog.hu/api/trackback/id/tr62235076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanduz (bajszos) 2007.09.07. 09:54:53

Ő... Akartam valami vicceset kommentelni, mert szuper a téma, de ezt nem bírom überelni.

karcos (danussio@freemail.hu) 2007.09.07. 09:54:53

erről a következő jutott eszembe: mikor utoljára láttalak téged késsel szalonkázni, éppen ott ültem veled szemben egy vonat fülkéjében, és robogtunk valahová az éjszakában, magunk sem tudtuk hová, csak elindultunk. éppen szalonnáztunk a nagykéssel, hozzá sajtot is ettünk. jó fél karika sajtunk volt abból csemegéztünk. fél szemmel már láttuk az ólálkodó óriást, kislányával a vonat folyosóján, aki aztán - mint az sejthető volt-, be is lépett hozzánk és letelepedett mellém. a késem sajnos pont nem volt a kezemben, úgyhogy hamar magához ragadta, majd miután közölte, hogy most szabadult a börtönből,ahol gyilkosságért ült, bejelentette, hogy vág egy szelet sajtot a lányának, mert éhes. ekkor levágta a háromnegyed kiló sajt kétharmadát és a lányának adta. megkövülten ültünk mereven rázkódva az éjszakai vonat nyomasztó magányában, miközben az óriás lánya jóízűen falatozta a sajtunkat. ezután nem emlékszem, hogy vagy a kést, vagy az órámat akarta magával vinni, de sikerült meggyőznünk, hogy ez az egyetlen és utolsó emlékem a halott apámtól, legyenszíves ne vigye el. végül megenyhült vágott még egy kis sajtot, majd távoztak.
süti beállítások módosítása