target

először azt hittem, hogy igen, de aztán rájöttem, hogy nem

Komment

  • vanduz (bajszos): Te Szent Picasso!!! (2007.09.07. 09:54) Ez most elhalasztva
  • vanduz (bajszos): Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában, hiszek Telefónia feltámadásában!... (2007.09.07. 09:54) Telefontéma
  • matheus666 (matheus666@citromail.hu): Helló! Hogyan juthatnék hozzá ahhoz a bizonyos Quimby DVDhez? Nagyon régó... (2007.09.07. 09:54) Még egy esély
  • vanduz (bajszos): Na kérem! Ezért nem járok én busszal, főleg nem sörözésből haza... (2007.09.07. 09:54) Szombati munka, ebéd, forgalom, találkozás
  • bajszos (vanduz@citromail.hu): Mert tehetségtelen vagy, azért! (2007.09.07. 09:54) Emlékeim Malajziáról
  • bajszos (carpatinescu@gmail.com): Óriás krokodil! Persze mutáns. Sőt, nem is. Mutáns óriásellenőr. (2007.09.07. 09:54) Délelőtt a mélyben
  • vanduz (bajszos): Ha lehet, ma este ne gondolj a kocsira, nemhogy a kocsimosásra, mert este nem szeretnék ... (2007.09.07. 09:54) Szabadságom napjai 7. (avagy A végórák)
  • karcos (danussio@freemail.hu): erről a következő jutott eszembe: mikor utoljára láttalak téged késsel sz... (2007.09.07. 09:54) Délibáb sem volt
  • vanduz (bajszos): Világ poloskái egyesüljetek! Győztünk! (2007.09.07. 09:54) A bogár 5.
  • Toma (horvathtoma@gmail.com): A poloskák többsége ártatlan növényszívó, de mondjuk engem... (2007.09.07. 09:54) A bogár 4.
  • karcos (danussio@freemail.hu): és hozott magával bogyót is, ahová tud mászni? vagy azért ilyen b... (2007.09.07. 09:54) A bogár 3. (avagy A poloskáról)
  • vanduz (bajszos): Kezdesz tiszta Gerald Durell lenni. (2007.09.07. 09:54) A hangyalakás
  • vanduz (bajszos): Haha, hiszen ez egy poloska. Biztosan a növény nedveit szívogatja. (2007.09.07. 09:54) A bogár 2.

Linkek

HTML

Szabadságom napjai 7. (avagy A végórák)

2007.11.12. 14:51 | target | 1 komment

Pénteken felhívtak, hogy elkészültek a térképek meg a címerek nyomtatásával, úgyhogy elmentem a nyomdába elhozni. Csak éppen pont nem fértek be a kocsiba, hahaha, nehogymá' egyszerűen megoldódjon, úgyhogy mára kiküldtem értük az egyik céges furgont. Viszont legalább láttam őket és elsőre hibátlannak tűntek. 

Tegnap pedig az volt, hogy a szabadság utolsó néhány órájában kicsit próbáltam nyugtatni mardosó lelkiismeretem és ránéztem hónapok óta anyámnál garázsban álló kocsimra, ezt már hétközben meg akartam tenni, de elment az idő. Pontosabban nem csak ránéztem, hanem meg is járattam a motort és megmozgattam, hogy a tengelynek ne ugyanazon pontja legyen egy irányból a folyamtos nyomásnak kitéve. Az 1300-as VW-knél (polgári nevükön bogárhátúak) ugyanis az a helyzet, hogy nem nagyon szeretnek hónapokon keresztül egy helyben garázsban állni, főleg úgy, hogy közben más kocsit használnak helyettük, ugyanis ezt igen könnyen rossz néven veszik és megsértődnek. Még pénteken volt egy kis időm anyámhoz átugrani, kioperáltam az akkumulátort (előtte a kocsi indításkor persze meg se nyekkent), fölvittem tölteni, majd tegnap jött a nagy próba, hogy egyáltalán tölthető maradt-e még. Ja, szerencsére az maradt. És szerencsére tegnap a kocsi is szinte azonnal indult. Arra pedig még délelőtt erős elhatározással gondoltam, hogy beemelek a vasárnapi programba egy kocsimosást is, lévén, hogy garázsban állva is tiszta por meg mocsok lett, de ennek a puszta gondolata is elég volt ahhoz, hogy kapásból megérkezzen a hózápor. Azért az elmondható, hogy a hétvége csúcsérzése volt hónapok után először járó motor mellett sebességbe tenni, kiállni, fordulni, visszaállni, főleg, hogy régen sok éven keresztül szinte össze voltunk nőve. Elhatároztam, hogy tavasszal mindenképp megint előhozom és luxus vagy sem, megint két kocsink lesz forgalomban, és a Volkswagent is rendszeresen fogom használni, de most már télre fölösleges kihozni a sóba meg a latyakba, ahhoz túl jó állapotban van. Harminchárom évesen teljesen tökéletes, a motorja szuper (a hideg alapjárattól eltekintve, de azt könnyű orvosolni), a fényezésében meg akár borotválkozni lehet. Visszatekintve sajnálom, hogy idén tavasszal nem hoztam ki a garázsból, de ez most így alakult és kész. Van is miatta lelkiismeret-furdalásom.

Címkék: auto terkep

A bejegyzés trackback címe:

https://target.blog.hu/api/trackback/id/tr36235053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanduz (bajszos) 2007.09.07. 09:54:53

Ha lehet, ma este ne gondolj a kocsira, nemhogy a kocsimosásra, mert este nem szeretnék semmiféle csapadékot!!!
Köszönöm tisztelettel!
B.
süti beállítások módosítása