target

először azt hittem, hogy igen, de aztán rájöttem, hogy nem

Komment

  • vanduz (bajszos): Te Szent Picasso!!! (2007.09.07. 09:54) Ez most elhalasztva
  • vanduz (bajszos): Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában, hiszek Telefónia feltámadásában!... (2007.09.07. 09:54) Telefontéma
  • matheus666 (matheus666@citromail.hu): Helló! Hogyan juthatnék hozzá ahhoz a bizonyos Quimby DVDhez? Nagyon régó... (2007.09.07. 09:54) Még egy esély
  • vanduz (bajszos): Na kérem! Ezért nem járok én busszal, főleg nem sörözésből haza... (2007.09.07. 09:54) Szombati munka, ebéd, forgalom, találkozás
  • bajszos (vanduz@citromail.hu): Mert tehetségtelen vagy, azért! (2007.09.07. 09:54) Emlékeim Malajziáról
  • bajszos (carpatinescu@gmail.com): Óriás krokodil! Persze mutáns. Sőt, nem is. Mutáns óriásellenőr. (2007.09.07. 09:54) Délelőtt a mélyben
  • vanduz (bajszos): Ha lehet, ma este ne gondolj a kocsira, nemhogy a kocsimosásra, mert este nem szeretnék ... (2007.09.07. 09:54) Szabadságom napjai 7. (avagy A végórák)
  • karcos (danussio@freemail.hu): erről a következő jutott eszembe: mikor utoljára láttalak téged késsel sz... (2007.09.07. 09:54) Délibáb sem volt
  • vanduz (bajszos): Világ poloskái egyesüljetek! Győztünk! (2007.09.07. 09:54) A bogár 5.
  • Toma (horvathtoma@gmail.com): A poloskák többsége ártatlan növényszívó, de mondjuk engem... (2007.09.07. 09:54) A bogár 4.
  • karcos (danussio@freemail.hu): és hozott magával bogyót is, ahová tud mászni? vagy azért ilyen b... (2007.09.07. 09:54) A bogár 3. (avagy A poloskáról)
  • vanduz (bajszos): Kezdesz tiszta Gerald Durell lenni. (2007.09.07. 09:54) A hangyalakás
  • vanduz (bajszos): Haha, hiszen ez egy poloska. Biztosan a növény nedveit szívogatja. (2007.09.07. 09:54) A bogár 2.

Linkek

HTML

Huszonhétezer forint

2007.12.01. 09:45 | target | Szólj hozzá!

Ez az egészségpénztáras felszólítás egyébként úgy van, hogy nekem a cégnél tavaly nyár végén megszűnt a munkaviszonyom, és idén májusban hívtak föl, hogy mi lenne, ha visszajönnék dolgozni (én meg visszajöttem). A kettő között eltelt nyolc hónap, az egészségpénztáras összegeket meg a cég utalta egészen addig, amíg dolgoztam, ez tulajdonképpen juttatás, némi kis önrésszel (nem vészes). Én viszont nemigen törődtem az egésszel, őszintén szólva teljesen kimaradt az életemből ez az egészségpénztár, meg is feledkeztem róla, hiszen mentek maguktól a dolgok, az önrészt is a fizetésből vonták, vagy valami ilyesmi. Viszont, amikor nem dolgoztam a cégnél, nyilván kutya nem fizetett utánam semmit, tehát visszamenőleg az önrészért tartozom huszonhétezer forinttal. Nincs mit tenni, befizetem, de az tuti, hogy valami egészségpénztáras elfogadóhelyen letalpmasszíroztatom az egészet. Legalább ennyi haszna legyen.

Címkék: penz

A bejegyzés trackback címe:

https://target.blog.hu/api/trackback/id/tr45257997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása